Subject: Teade - Pringi küla, Mustika tee 20 katastriüksuse detailplaneeringu avalik väljapanek
From: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Thu, 19 Jun 2025 13:51:24 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lp. kaasatud isik/asutus

Teatame teile, et Viimsi Vallavalitsus korraldab 7.07–20.07.2025 Viimsi
Raamatukogus ja valla kodulehel Pringi küla, Mustika tee 20 katastriüksuse
detailplaneeringu avaliku väljapaneku.

Vt täiendav teade ja vallavalitsuse korraldus lisatud manusena.

Detailplaneeringu avaliku väljapaneku materjalid on kättesaadavad ka
Viimsi valla kodulehelt:

https://www.viimsivald.ee/teenused/planeeringud/detailplaneeringud/vastu-v
oetud-ja-avalikul-valjapanekul

Arvamused detailplaneeringu kohta on võimalik esitada avaliku väljapaneku
ajal Viimsi Vallavalitsuse e-posti aadressil  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] või postiaadressil Nelgi tee 1, Viimsi alevik, Viimsi vald,
74001 Harju maakond.

Viimsi Raamatukogu (Randvere tee 9, Haabneeme alevik, Viimsi vald) on
alates 01.06 avatud E–R kell 10–18, L–P suletud.

Lugupidamisega

Viimsi vallavalitsus
+372 602 8800

 <http://www.viimsi.ee> www.viimsi.ee